torstai 29. maaliskuuta 2012

Onnesta mykkänä...

...ja kertakaikkiaan ihastuksissaan on Lentävä tänään!

Rakas SNY! Miten osaatkin aina ilahduttaa minua tyhminä päivinä. Tänään olen herännyt töihin klo 4, viettääkseni puolivälissä päivää 4,5h taukoa silmät ristissä odotellen seuraavaa lentoa. Kotiin päästyä Hymypojan mummi mainitsi että tuli postia ja siellä oli joku kirje. Kyynisesti tuumasin, että varmaankin joku "Maksa tai riistämme sinulta ihmisoikeudet!"-kirje. Vaan eipä ollutkaan!

SNY, ihanaihanaihana SNY! Oli laittanut välimuistamisen, ja millaisen!! Kuoresta tuli esiin vihreä paketti, sekä kuplamuovikääre ja kortti. Tässä Virkkuukoukkusen hauskassa kortissa lukee "Eihän lankoja vaan voi olla liikaa...". No, niin, joo, onhan se ihan totta. Vihje ymmärretty. ;D


SNY:n suloinen kortti
Kuplamuovin sisältä putkahti kiva rintanappi, Virkkuukoukkusen tuotteita sekin: "Toiset neuloo mitä osaa mut mie neulon mitä vaa". :))) Olenpa otettu!


Nappi Napponen.
Vihreästä paketista paljastuikin mitä kaunein virkattu liina. Aivan mielettömän kaunis, ja menee aivan takuuvarmasti käyttöön ihan liinana, eihän tällaisella voi mitenkään pöytiä pyyhkiä! KIITOS SNY! Olen aivan onnesta äpönä! <3

Valtavan hieno liina <3
Tällaiset muistamiset ovat kyllä SNY-ringin suola. :) En osannut ollenkaan odottaa välimuistamista ja sitten putkahtikin näin upea paketti ihan puskista. Nyt kelpaa pötkötellä väsymystään pois hymy korvissa.


3 kommenttia:

  1. Osuipa muistaminen hyvään päivään ja vieläpä noin kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan totta :) Kiva kun kävit kurkkimassa, Matonkude! :)

      Poista
  2. Kiva että taas pääsin yllättämään. Minulla on varmasti kuudes aisti kun osaan valita postituspäivät oikein! :)
    Olen iloinen siitä että pidät liinasta, olin siitä vähän epävarma. Unohdin mainita että lankana tietysti 100% puuvilla.
    Hyvää ja aurinkoista viikonloppua!
    t SNY

    VastaaPoista